Running on sunshine!

Idag blir det att fira mig med kompisar!♥
Även fast det riktiga kalaset för mina vänner är nu på lördag, så ska jag fira med tre bästa tjejer!

Listan för idag blir:
Först ska jag till Emma och göra lite läxor innan de andra kommer! ;)
• Sen blire att åka på max och pressa hamburgare!!
Sen på godisarenan och hyra film + köpa gott! :)
• Hem till Emma, slå på filmen och börja myyset! :D

Sen ikv när jag kommer hem, ska jag om jag orkar ladda upp bilder (om det blir några bra!)

Tänkte också bjuda er på lite olika bilder här också, enjoy!♥


 
Till vänster:Emma, I Mitten:Maria, Till Höger: Jag! :)

 Hihi! Jag när jag var litten, vi hade pool när vi bode i en vila en gång! (Var tvungen att klippa bilden mindre än den igentligen var!!)

 Jag har tagit den här bilden, men den är redigerad också! ;)


Ska dra nu, pussipussi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0