♥ Pasadena Conquest ♥

Det här är ju en seriös blogg, inte en där jag skriver typ "Hej bloggen, idag var jag och Moa med Daniel och vi, bla bla bla..." Ni fattar! ;)

Men, idag kan jag inte annat än att skriva om världens finaste ponny Pasadena Conquest som är en ridskole-ponny på BRK (bodensridklubb), han är född 2003 och är en C-Ponny!♥

Jag har turen att rida honom ofta, eller ja, en gång i veckan! Men jag läntar till varje lektion och hoppas att jag ska få Nasse, som jag kallar honom! Många tycker att han är lite "vild" att rida, men det är han väll inte direkt.
Han är ju inte den ponnyn man väljer om man inte ridit ett tag, efter som han har en stor vilja.

Han är tyvär tillsalu och jag hoppas ju att det tar ett tag innan han far så jag får pussa på honom extra mycket!♥ Men som det ser ut nu, vill ingen ha honom...

Jag tänkte vara lite snäll, som jag är och bjussa på en bild av honom!♥


 Kanske inte den bästa bilden, men han är iaf världens finase! C:♥

Ska gå nu, kanske skriver en liten plutt ikv, ses!♥


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

Allt bra idag?:D



KRAM

2011-10-14 @ 18:36:37
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Emelie

En mycket bra dag, känner jag dig? Eller är du bara allmänt trevlig? :D♥

2011-10-16 @ 21:24:23
Postat av: emilia

svar: tack så mycket!

ehm.. kan jag nog kanske göra, men inte ikväll! (:

2011-10-16 @ 21:33:52
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom!

Hej jag heter Joanna och är 23 år och när jag var 14 år fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppenhjärtat om mitt liv med diagnosen för att folk ska få mer inblick och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funkionshinder.

Finns även massa spännande tävlingar bla en veckans blogg tävling där du kan bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:) så kolla gärna in min blogg:) kram



2011-10-19 @ 18:31:08
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0