Grattis till mej! ;)♥

Idag var ju som sagt min födelsedag, ska imorgon ta kort på vad jag fick! ;) Allt utom pressentkorten då jag ska använde dem imorgon! Ikväll har varit en helt okej födelsedag, inte för tråkig men inte för vild endå!
Imorgon ska jag och Emma gå och shoppa klockan 10.00 på stan, frukost på sängen och sen shoppong med fin chey! :D♥
Sen måste jag tacka Emilia, som här nedanför skrev ett inlägg, som gjort en bloggdesign till mig i pressent, taack!♥
Menmen, nu ska jag gå och dejta min säng en stund, kanske smsa en söt kille? ;)
G'natt, ses imorgon ska jag ge er ett inlägg ni förtjänar! :D

 Det är jag till vänster och Emma till höger som jag ska vara med imorn! <3


PussiPussi! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0