Fakta inlägg om mig... ♥

Tänkte att det skulle vara kul att göra en presentation! :)

Namn: Emelie
Ålder: Fyller 15 nu den 21 oktober, Yeeey! :D♥
Bor: I norra sverige i en liten stad som heter Boden ^^
Gillar att göra: På min fritid så rider jag, har tyvär ingen egen häst/ponny men det är en dröm. Sen så har jag en hund som självklart tar tid av mig, men det gör mig inget. Hon är verkligen min lilla ängel! ♥ Sen umgås jag gärna med famlij och vänner! :)

Utseende:
Kan bjussa på en bild för att jag e så snäll! ;)
 Bilden är dock ungefär 1-2 månader gammal, ska försöka lägga upp en nyare bild så småning om och har ni bara negativt att säga om bilden så kan ni hålla det för er själva, tack! :)

Stil: Okej, så här ligger det till... Jag skulle inte vilja säga att jag har någon speciel stil, jag har lixom det jag tycker är fint och känner mig bekväm i. Vad andra tycker spelar egentligen inte så stor roll, men det skadar ju inte om man får någon fin komplimang! :)

Om mig som person: Jag hör ofta att jag är en väldigt glad och posetiv tjej, vilket för det mesta är sant. Jag är så att jag lätt anpassar mig efter andra, är jag med min bästis så är vi väldigt spralliga och kan leka starwars om vi så gärna vill! Men om jag å andra sidan är med någon annan kompis anpassar jag mig till den, men för att reda ut en sak så kan jag och min bästis vara normala... Eller? ;D

Skolan: Vet inte varför jag tog med det här!? Ajja, skolan är ju ok... Jag gillar mest matte&svenska, berättelser och att läsa är en stor hobby, kanske lägger upp någon del av det jag skriver någon gång! :) Men annars är skolan bra, vi är en liten klass på 16 elever, sen har vi gryyma lärare och mina klasskompisar är bäst! :D

Familj: Jag har såklart en mamma och en pappa, de gick skiljda vägar föra året och jag bor 2 veckor hos pappa sen 2 veckor hos mamma och så fort. det så! Jag trivs super bra med allt som det är, sen har jag även min lillebror Jesper  som är 8 år, han är alltså i det stadiet där han vill ha nästintill ALL uppmärksamhet, vilket jag tycker mig hantera exelent! :D Han kan somsagt vara en pain in the as, men han kan självklart också vara en ängel! :)

Något som kan vara bra att veta? : Humm.... JUSTE! Jag har ganska dålig kropp, jag har lite sned ryggrad och fel i axeln, sen har jag dålig handled, men det är något som är en helt alldalig sak så det är inget jag går runt och tänker på... Kan därför inte göra ALLT, men alla har sin gräns, min är bara lite mer begränsad! :)

Allergi? : Tyvär så har jag ju det, min allergi är mot gräs, men mest nyklippt! Om du alltså skulle klippa din gräsmatta och jag skulle cykla förbi så skulle jag få svårt att andas och klåda, specielt i ögonen! Och vi vill ju inte att sånt ska hända!

Eget djur? : Jag har min lille vovvsi Lisa som är bääst av alla hundar(Min åsikt då såklart ;) Alla tycker ju bäst om sin egen hund!) Hon är en Barbet på 6 år och här under kommer en bild på henne!♥
 Hon är väl för söööt?♥


Jag tror att det var allt för denna gång, kommer nog uppdatera lite ikv, ses! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0