En helt vanlig dag..

Idag har jag inte haft så stor blogglust, just pågrund av att jag inte gillar att skriva ett helt inlägg om hur jag inte vet vad jag ska skriva! Men, jag ska försöka kläma ut några smarta tankar att skriva till er små söta! ♥

Idag har varit en helt vanlig onsdag, vaknade 06.30 och gjorde mig klar för skolan, idag var klädvalet inte så specielt, valde ett par svarta jeans, ett linne och en kofta. Kände mig för att vara lite soft idag! :) Sen kom jag till skolan och först var det NO (kemi som det är nu), det är ett ganska roligt och intresant, men jag är mer en fysik tjej fantastiskt nog. Sen efter en lång lektion där vi eldade kol och en massa andra experiment som vi skrev ner! Sen hade vi svenska, mitt favvo ämne, älskar att skriva. Funderar på att skriva en bok, men jag vet inte, det skriver jag mer om någon annan gång!
Sen hade vi lunch, LASANGE, muuuums!
Efter lunch var det matematik diagnos, vilket jag tycker gick bra, ni får veta mer sen! ;) Vi har också haft musik idag, hyfsat ointressant för min del, men jag är endå där och gö rmitt bästa! Mer än det kan man ju inte göra, eller begära, men försök alltid.
Sen var det slut och då vart det att gå på stan, med Emma, Isabelle och Maria!♥ Inköpet blev lyckat och kommer visa i senare inlägg vad det blev! Handlade för 250:- , inte så farligt!
Nu är jag hemma, har ätit mat (gjorde potatisburgare, bacon och sylt!) , nu är det att ta det lite chill och leta header och design, osv..
Orkar inte pilla nå mer på tangenter ikv, blir att tare lungt i soffan med bäst vovven under fötterna!♥

Pusspuss bloggläsare, älskar er!

Kommentarer
Postat av: emilia

SVAR: Allt i outfiten är från hööks :)

2011-10-19 @ 19:48:22
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0