Du är en önskedröm... ♥

Sitter nu hemma och bara tar det lugnt, känner mig redan trött!
Det kommer troligtvis bli en tidig kväll för mig, går nog och läger mig runt halv nio. Ska prao nu till veckan och börjar 07.00, slutar 16.00, ska praoa på BRK (Bodens Ridklubb). Längtar verkligen till att få mocka och ta in&ut hästarna och ponnysarna. Finns inget bättre i mina ögon än bara vara runt om dem, stallet ska kommer vara skinande rent!
Idag har jag haft en trevlig människa på besök, verkligen en rolig dag! :)
Snart blir det mat, pappa gör lax, potatis och fisksås! Muums♥
Efter/till maten ska vi mysa i vardagsrummet och ska på lite tv tsm, myys! ♥´
Just nu sitter jag på blocket och tittar på hästar/ponnysar, om jag skulle hittat en stallplats så skulle det inte vara omöjligt faktiskt, sådeså! :P

 Jag och Popcorn i sommras, det är min tremännings lille B-Ponny, han körde jag i en månad under lovet när de var borta. Så sjukt fin kille dedär!♥ Han är saknad att vara hos... ♥


Ska gå och hjälpa pappa nu, ses!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0