Mitt ute i ingenstans♥

Jaha, då är man hemma efter en lååång kväll, en tjej i min klass hade kalas. Hon har alltid hallowen kalas och det är alltid lika läskigt!!
Den här gången kom alla till henne, gick in som vanligt, men då sa hennes mamma helt oförväntat.
"Tyvär är inte födelsedagsbarnet här, hon är redan där ni ska vara, ni ska ha ögonbindel... så, då far vi"

Jag lovar att jag säkert vart helt blå, för jag slutade andas i några sekunder. Då jag nämligen HATAR att bli skrämd osv.
Men ajja, vi satte oss i bilen och for iväg, först hade vi i bilen en liten anning om vart vi var, men seen... Visste vi inte ALLS vart vi var.
När vi då till slut var framme, hoppade vi ut i en mörk skog, där en tjej i våran klass stod helt läskigt och typ "Den här vägen" och vi skulle då förlja en stig av machaller(?), efter typ halva vägen så hoppar en annan tjej i klassen ut ur skogeno ch skrämer oss, inte kul, hehe. Då fortsatte vi att gå och kom till en stuga där hon som  fyllde år satt i typ en slags "brudklänning" och sa nåt i stilen av "Jag har väntat min vänner, följ mig". Vi gick då in i en stuga som var lite creepy, det låg t ex. en mini-anne(?) i sängen i ett rum, och det är en docka man över HLR på, som var väldigt "stirrig". Vi åt sen pizza och efter det lite goood efterätt, slog på en film som heter "The ring" om jag mins rätt, rekomenderar INTE den filmen, tyckte den var skit läskig och en häst dog, vilket jag INTE INTE INTE gillar.
Men i helhet var det ett toppen kalas som vanligt, så grattis till dig vännen♥♥

Avslutar med en random bild♥

 Älskar Glee, om ni inte gör det behöver ni inte skriva något negativt, puss tack!♥


HEJDÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0