In your head, there is still fighting.

Ledsen för dålig uppdatering, men har varken haft tid eller ork.

Det är ju lov nu, vilket jag gillar, förutom den delen då jag blivit sjuk! Menmen, är ju inte döende, så ska inte klaga.
Den här helgen har varit väldigt full. Tänkte att jag visar er lite här nere med bilder och skriver även till er♥

Lördag: Jag hade kalas för mina vänner och fick en massa fina saker, vi såg på "Dejt Night", en film jag rekomenderar. Det slutade med att de sovde över till på söndagen då min lillebror fyllde 9.
Söndag: Klockan 12.00 for jag och pappa iväg, vi köpte pressenter åt Jesper(lite små småsaker som han fick öppna). Sen klockan 14.00 när vi kom hem så började folk komma och min lillebror fick sammanlagt 1300:- och en massa fina presenter, han har nu mer pengar än vad jag har!! Sen när allt folk for så for vi till strajk Ally, ett ställe där man bowlar, där hans barnkalas skulle hålla hus. Vi vätade på folk och det vart en 13 stycken små barn. Han var super glad och kalaset var lyckat, även jag fick vara med liiite! ;)
Sen for vi hem, tog det lugnt och vilade efter en smått stressig dag., men ändå lyckad!
Måndag: Ensam hemma hela dagen, men klockan 3 for jag med mamma till granngården och köpte ett par nya ridstövlar som är vinterfodrade för 500:-
Senare tog jag bussen till stallet och fick använder de nya stövlarna, ridhandskarna, sokarna och hade mammas fina hjälm. Även min hyffsat nya skyddsväst satte jag på mig! Ridlektionen var den bästa på länge, hade som vanligt Pasadena och han var underbar, lyssnade super bra på allt jag gjorde och vart inte het eller något. Älskar den ponnyn mer än något annat!♥

Nu är det tisdag och jag är sjuk, men det är bara snuva, hes och feber. Så jag kommer nog bli bra under veckan ska ni se, men då ses vi ikväll bloggen. Juste, ska bara ladda upp en bild på ridstövlarna!!!

 Så här ser de ut, men den här bilden är tagen från google.


♥hejdå bloggen♥

Kommentarer
Postat av: Fatma Chahrour

GPA hjälmen finns att köpa på många ställen och Tretorn ridstövlarna också, Tretornen kan du bla. köpa på http://chevalridsport.se/. :)

2011-11-01 @ 19:28:43
URL: http://teamhopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0