Hej igen bloggen!♥

Förlåt för dålig uppdatering, ska faktiskt försöka bli bättre! Men man kan inte låta bloggen gå föra läxor, livet och annat somsagt! ♥
Vill bara upplysa om att jag är glad, på lördag ska jag och pappa fara till Grans Natur&Bruks gymnasium och kolla, happyface here! :D
Eftersom att jag vill gå där så är det ju smart att titta vad man siktar mot osv.. Sen tror jag inte att något annat interssant händer i mitt liv för tillfället..

JUSTE! Igår hade jag ridlektion, red en rs-ponny vid namn Amira som var super duktig, vi hade galopp i halvgrupp på varsin volt. Amira var lite småå seg i början, men när hon väl kom igång så gick det suuper bra!♥
Stolt chey hära!

Sen har jag beställt ridbyxor och ett par långkalsonger som jag kan ha nu när det börjar bli lite kalt här uppe i norrbotten! ;) Det är min tidiga julklapp av mamma och jag är väldigt nöjd med köpet, får troligast hem byxorna under veckan!♥♥♥

Byxorna:



Puss&Hej!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kika gärna in på vår blogg, den handlar om Anna & Astrid, två satsande ponnytjejer, en som satsar på hoppning och en som satsar på dressyr, hoppas du kikar in och följer vår resa, glöm inte att lämna en kommentar vad du tycker om den!  Kram, förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! <3

2012-04-01 @ 14:24:06
URL: http://powerponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0