Ett litet test♥

DIN RIDKLUBB

Din/dina favorithästar
Gillar alla rs-ponnysar, men mest Pasadena Conquest ♥

Instruktör/er som du rider för
Hedda

Varför den instruktören är bra
Hon förklarar bra, eftersom att hon känner hästarna så bra kan hon lätt förklara vad man ska göra för att få den att göra det man vill! :)

Någon sektion du sitter med i
Inget

Dina närmsta klubbkompisar
Känner typ bara de i min ridgrupp :P

UTRUSTNING

Hur många par ridbyxor har du?
1 för tillfället, men mitt uppe i att köpa ett par, då mina två gammla har blivit för små båda två..

Hur många skor/stövlar?
Ett par "kängor" och ett par vinterfodrade ridstövlar som jag köpta nu i måndags..

Hur många schabrak?
Har inga egna?

Hur många spön?
Inga, använder helst inte spö, om jag verkligen inte behöver alltså!

Hur många ridhandskar?
Ett par, som duger finfint!

DINA VAL

Ponny eller häst - Storleken spelar ju inte så stor roll egentligen..
Skimmel eller brun - Inte dömma hästen efter färgen ;)
Box eller spilta
Vitt schabrak eller personliga färger
Ridstövlar eller skor med chaps
Rida ute eller inne - Kul med båda och vädret! ;)
Hoppning eller dressyr - Är mer en dressyr-brud ♥


Då var det klart, see you next time!♥

Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv: Without you - David Guetta ft. Usher :)

2011-11-06 @ 20:24:36
URL: http://teamnorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0